Aandachtspunten KNLTB Competities

Indeling van de competitie is te vinden via de KNLTB website onder competitie/uitslagen en standen. Invullen vereniging nummer 05256 en zoeken geeft alle competitie details wat betreft indeling weer.

De aanvoerders krijgen ook een schema van de wedstrijden bij de competitie benodigdheden.

Verder nog wat aandachtspunten voor de competitie:

• Aanvoerders houden zelf de tijden van de uitwedstrijden bij op KNLTB site, deze kunnen 3 dagen voor aanvang van de wedstrijden nog gewijzigd worden. Voor de jeugdteams zal Lianne Reinhoud dit oppakken.
  • De aanvangstijden voor de thuiswedstrijden worden door de Verenigings Competitieleider (VCL) ingevoerd op de KNLTB site en worden toegevoegd aan de competitie benodigdheden.
  • Alle competitie spelers dienen in het bezit te zijn van een ledenpas met foto.
  • Wanneer er invaller/ster geregeld is voor je team, laat dat aan de VCL weten, zodat die kan checken of de invaller reglementair mag spelen.
  • Uitslagen dienen de aanvoerders binnen 24 uur na de wedstrijden in te voeren, problemen met de site zijn als het goed is verholpen. Ingevoerde uitslagen zijn de dag na het invoeren zichtbaar op de site.

Bij deze wens ik alle competitie spelers een leuke, gezellige en sportieve competitie toe.

Greetje Manting
Verenigings Competitieleider (VCL)