Padeltoernooi Zweeloo – Westerbork op 23 juni dinsdagmiddag
Vandaag - 17:01
Padel is in onze vereniging in ontwikkeling. Met begeleiding van onze trainer Ids Hannema, kunnen we al een aardig balletje slaan. En vergeet de tactiek niet.
Met 9 mensen kwamen de Westerborkers om 12.30 uur op ons sportaccomodatie. Ze nestelden zich bij padelbaan 2 in de hoek vanwege de schaduw en een zacht windje. De temperatuur was 25 – 28 graden. Dus veel drinken. Eerste hebben we 4 wedstrijdjes gespeeld van 30 minuten. (toch aangepast aan de warmte) in combinatie van HD en HH en DD. Het ging best gelijk op, lange rally’s, in een leuke sportieve sfeer. Heidi, Bas, Anneke, Corina, David, Jitse, Jan Karst en ik hebben heerlijk gespeeld en goede tegenstand gekregen. We verloren wel, de uitslag per wedstrijd scheelde maar één of 2 games verschil. Na de wedstrijden gingen we tossen (het werd steeds warmer). Maar om 16.00 uur was het genoeg oftewel te warm, dus zijn we neergestreken in de loungehoek op het terras en wel een uur nazit met m.n. alcohol vrij bier. Van beide kanten waren we positief over deze middag en er komt ook een vervolg na de zomer. Omdat het ook gezellig is en je kunt padellen!
Dus wil jij ook mee gaan doen? Na de zomer reageren we weer.
En weet op 28 augustus is er een 50+ toernooi in Borger. En op 30 augustus ons eigen tennis-padeltoernooi!
Sia.
Nieuwscategorieën
Reacties